24 Nisan 2011 Pazar

Sxe 12 Forumqs Wall Hack İndir [YENİ EKLENDİ]

sxe .12hile indir, sxe 12 duvar hack indir, sxe 12 hile indir, 


 Nasıl Kullanılır:


    ===========



    F2: Enable Wall Hack (Wall Aç)



    F3: Enable Speed (Speed Aç)



    F4: Disable Speed (Speed Kapa)



    +/-: Regulate Speed (+/- Speed Kontrol)



Wall Hack'i Çalıştırabilmeniz İçin Öncelikle Non Steam

Patch v23 Yükleminiz Gerekmektedir.


İndirdiğimiz Dosyaya Sağ Tıklayıp Klasörü Buraya
Çıkart Diyoruz. Çıkan Klasöre Girerek Arquivos do xiter
Klasörünün İçindekileri

C:/Program Failes/Valve Dizinine Atıyoruz.
Rarın İçerisindeki Cargader.exe * yi Açıp

"Cargar Cheat" Butonuna Tıklayıp sXe 12'yi Açıyoruz.
Oyuna Giriyoruz Gelen
Uyarılara Tamam Dedikten Sonra Masaüstüne
Dönüyoruz..Bir Kutucuk Gelecek Cargar Cheat
Butonuna Tıklıyoruz. Gelen Uyarıya Tamam De-
dikten Sonra Açılan Pencereden Masaüstünü
Seçip Wall Hack sXe 12 Adlı Klasöre Giriyoruz.
Klasörün İçinde Bulunan Cheats achar Klasörü Açıyoruz. Klasörün
İçinde Bulunan wallhacksxe12.dll 'yi
Seçioruz
ve Oyuna Dönüyoruz.



11 yorum:

Adsız dedi ki...

BEn Wallhacksxe11.7.dll tıklayınca birlikde aç çıkıyor ne yapmam lazım

Adsız dedi ki...

admin yapıyorum bunuda bi sw ye anca girebildim wall calısıyor ama coğunlukla sw lere girerken''bad file
cs silip tekrar kurun v26 patch kullanmayın''uyarısını veriyor buna bi çözüm yokmu

Adsız dedi ki...

Herşeyi yapıyorum.En sonunda Cs gönderme hatası veriyor.Yardım lüften

ETC dedi ki...

Swler korumalı çoğunda v26 kullananları almıyorlar başka sw deneyin

Wallhacksxe11.7.dll açmana gerek yok

Adsız dedi ki...

admın bunun için illa win 7 mi gerek

Adsız dedi ki...

dosya sifresi ne a m k

Adsız dedi ki...

ben açıyorum . gelen uyraılara tmm diom. sonra bi buton gelio ona tıklayıp. sxe 11.7wallhack.dll dosyasını seçiyorum . ama ondan sonra oyundan atıo v23 patch oldugu halde

Adsız dedi ki...

Arkadaslar v23 patch yükleyin aRdından ne delindiyse onu yapın hata raporu alanlar cs yi onarsınlar...

Adsız dedi ki...

Arkadaslar v23 patch yükleyin aRdından ne delindiyse onu yapın hata raporu alanlar cs yi onarsınlar...

Adsız dedi ki...

o Evet, muhtemelen bu yuzden

Ekrem dedi ki...

Mükemmel patch yükledikten sonra Wall Hack çalıştı. Teşekkürler